-->

Ghid de Shopping on-line

 

Instructiuni pentru folosirea cosului de cumparaturi

Despre conditiile de livrare

Despre modalitati de plata

Despre conditiile de retur

Suport clienti

 

 

 

Instructiuni pentru folosirea cosului de cumparaturi

 

Pentru a efectua o comanda online trebuie sa aveti un cont creat pe site-ul nostru. Va rugam sa va logati  cu ajutorul adresei de email si parolei. In cazul in care nu aveti un cont, va rugam sa va inregistrati.

 

Pasul 1. Folosind meniul prinicipal, navigati prin categoriile de produse pentru a selecta culoarea, marimea, tipul si numarul articolelor pe care doriti sa le achizitionati. Adaugati apoi în cos, produsele dorite prin apasarea butonului ADAUGA IN COS.

La final, aveti posibilitatea de a vizualiza continutul listei articolelor pentru a verifica daca acestea corespund dorintelor dumneavoastra si pentru a calcula suma totala a comenzii.

 

Pasul 2. Completati formularul din pagina cu datele dumneavoastra personale. Nu uitati sa adaugati o adresa de e-mail si un numar de telefon la care va putem contacta. Pentru achizitionarea produselor pentru persoane juridice, completati formularul corespunzator.

 

Pasul 3. Completati datele de livrare în câmpurile respective.

 

Pasul 4. Aveti posibilitatea de a selecta în aceasta sectiune, modalitatea de plata care va avantajeaza cel mai mult.

Pasul 5. Pentru finalizarea comenzii este necesar sa completati datele din BI/CI solicitate la facturarea produselor si sa selectati intervalul orar dorit pentru livrare. Puteti adauga eventualele observatii pe care le aveti.

 

Pasul 6. Pentru a achizitiona produsele dorite, apasati butonul CONFIRMA COMANDA.

 

Dupa trimiterea comenzii veti primi un email de confirmare care atesta intrarea comenzii dvs. in baza de data a BELL’AGIO CASA. In cel mai scurt timp veti fi contactat telefonic de catre un operator BELL’AGIO CASA pentru stabilirea detaliilor legate de plata si livrarea comenzii.

Achitarea se face in baza unei facturi proforme.

Despre conditiile de livrare

Livrarea se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat.

Pentru clientii care opteaza pentru plata prin OP, livrarea se face in 2-7 zile lucratoare de la virarea banilor in contul METROPOLITAN LIFE SRL.

 

Conform legislatiei romane, "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile."

 

Livrare Bucuresti

Tariful de transport perceput este de 20 lei (TVA inclus) pentru un colet cu o greutate de maxim 11 kilograme. Fiecare kilogram suplimentar se va factura in plus cu 1 Leu/ kg (TVA inclus).
 

Livrarea in afara Bucurestiului

Tariful de livrare in provincie este de 30 lei (TVA 24% inclus) pentru un colet cu o greutate de maxim 11 kilograme.

Fiecare kilogram suplimentar se va factura in plus cu 1 Leu/ kg (TVA 24% inclus).

 

Programul de receptionare a comenzilor de catre operatorii nostri de site este 9:00 -18:00de luni pana vineri.

Aveti posibilitatea de a selecta produse si de a efectua comenzi indiferent de ora, insa in afara acestui interval orar, termenul de livrare va fi considerat din urmatoarea zi lucratoare.

 

Despre modalitati de plata

Pentru a putea alege varianta cea mai convenabila, Bell’Agio Casa va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

 

Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral doar la ridicarea produselor din magazinele Bell’Agio Casa.

in cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului si a serviciilor se face inainte de trimiterea  coletului catre CLIENT. Plata se va face direct in conturile SOCIETATII, pe baza facturii intocmite in urma COMENZII ferme. SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare.

 

Plata folosind cardul la ridicarea produselor din magazinele Bell’Agio Casa:  La ridicarea produselor din magazinele Bell’Agio Casa, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard prin intermediul terminalului POS existent.

In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate.

 

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

In toate cazurile expuse mai sus, livrarea marfii se face doar dupa confirmarea platii.
 

Despre conditiile de retur

Va asiguram ca echipa Bell’Agio Casa acorda importanta maxima etapei de selectare a  produselor asa incat acestea sa indeplineasca cele mai inalte standarde din punct de vedere al calitatii, designului, materialelor, sigurantei in utilizare si functionare.

Pregatirea, manipularea si ambalarea produselor comandate sunt atent executate si constituie prioritate noastra pentru ca ele sa ajunga intacte la destinatie.

 

Conform legislatiei romane, „consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” Astfel ca, Bell’Agio Casa va va returna contravaloarea produselor comandate in maxim 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport, acestea fiind suportate de catre client.


Va rugam nu ezitati sa contactati Serviciul Clienti pentru informatii suplimentare.

 

Suport clienti

Suntem aici sa va oferim intregul suport necesar pe parcursul vizitei dumneavoastra pe site-ul nostru.

 

 

Doriti sa va ajutam sa va decorati casa, aveti nevoie sa fiti la curent cu ce ce poarta?

Va doriti un anumit produs si noi va putem ajuta sa va bucurati de el?

 

Putem gasi impreuna raspuns la nevoile dumneavoastra.

 

Serviciul Clienti

Program : Luni - Vineri

               09.00 - 18.00      

Telefon:  031.229.33.05

E-mail: info@bellagiolife.com

 





Copyright © 2012 - Bell`Agio Casa | www.bellagiocasa.ro